صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

گروه فرهنگی ــ مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اردوهای جهادی کارمندان بسیجی در قالب «میز خدمت» از 26 شهریورماه با هدف خدمت‌رسانی، بررسی و رفع مشکلات مردم حاشیه شهرها در استان آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: اردوهای جهادی کارمندان بسیجی در قالب «میز خدمت» از 26 شهریورماه با هدف خدمت‌رسانی، بررسی و رفع مشکلات مردم حاشیه شهرها در استان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: این اردوها در شهرستان‌های 19 گانه استان، با حضور 100 کارمند، مدیر و مسئول اجرایی ادارات سطح استان برگزار می‌شود و در قالب آن، مسئولان از نزدیک درد دل مردم را شنیده و نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان افزود: کارمندان بسیجی اعزامی به این اردوها، افرادی مخلص هستند که خدمت را افتخار دانسته، برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به مناطق حاشیه شهر و محروم می‌روند و خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: کارمندان جهادگر در عرصه‌های مختلف از جمله مشاوره‌های پزشکی، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، همچنین در بخش‌های آب، برق و مخابرات اقدام به ارائه خدمت در مناطق محروم خواهند کرد.
پناهی بیان کرد: در مرکز استان برنامه «میز خدمت» در مسجد امام حسین(ع) زاهدان با حضور ۲۰ نفر از مدیران و مسئولان اجرایی و در سایر شهرستان‌های استان نیز با حضور ۷۸ نفر از مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام