صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۸۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

گروه هنر ــ چهاردهمین سوگواره «هنر و حماسه» توسط هیئت محبین اهل بیت(ع)، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان هنر در دانشگاه هنر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ چهاردهمین دوره این سوگواره از عصر دهم محرم مصادف با بیست و نهم شهریورماه آغاز و تا روز هفتم مهرماه ادامه خواهد یافت.

در قالب این سوگواره، مراسم «عصر عاشورا» که از 16:30 آغاز و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت، شامل سخنرانی حجت‌الاسلام حامد کاشانی و مداحی برادران دقیقی و دادوندی خواهد بود.

مراسم«شب عاشورا» نیز به برپایی دسته عزاداری به همراهی سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان اختصاص دارد که پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این سوگواره برگزار می‌شود.

از دیگر بخش‌های این سوگواره که از شام غریبان به مدت ده شب تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت می‌توان به  سخنرانی استاد پناهیان، مداحی برادران دقیقی و خسروآبادی اشاره کرد که این بخش از سوگواره از ساعت 20 آغاز و تا ساعت 23:30 هر شب ادامه می‌یابد.

همچنین سوگواره هنر و حماسه شامل بخش های جانبی همچون حسینیه کودک،راهروی فضاسازی، غرفه فروش محصولات و سقاخانه نیز خواهد بود.

یادآور می‌شود، محل برگزاری این مراسم، چهار راه ولی‌عصر(عج)، روبروی خیابان بزرگمهر، دانشکده هنر کاربردی دانشگاه هنر تهران است.

انتهای پیام

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاهد
|
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
سلام لطفا نام شاعرانی که شعرهای آنها شب اول مراسم هیءت هنر 27 /6/97 خوانده شد اعلام کنید ؟! با تشکر فراوان