صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۹۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی اظهار کرد: حادثه اسف‌بار حمله تروریستی در اهواز كه منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان، مردم عادی و حتی كودك خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محكوم می‌كنیم.

به گزارش ایکنا از قم؛ متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است: 
حادثة اسف‌بار حمله تروریستی در اهواز كه منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی كودك خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محكوم می‌كنیم و امیدواریم با همت مسئولین عوامل آن هر چه زودتر با پاسخ كوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه تروریستی را ریشه‌كن سازند.
این ترور كور كه نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلكه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه ای شد كه سبب نفرت عمومی همه مردم كشور، بلكه همه ملت های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع، فداكار و با ایمان خوزستان شد. شگفتی در اینجاست چگونه آن‌ها اعلام می‌كنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می‌خرند؟ این حادثه اسفناك نشان داد كه همه مسئولان باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تكرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری كنند. ما به همه خانواده‌هایی كه عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می‌گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داريم.

انتهای پیام