صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۹۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

گروه سیاسی- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی کردستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز و چهار هزار فرهنگی به شهادت رسیده است در این راستا باید با بهره‌گیری ازفرهنگ عاشورایی و هشت سال دفاع مقدس، تمدن نوین اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالحسین یوسفی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان امروز، دوم شهریورماه در یادواره شهدا دهستان نجف‌آباد که در مسجد این روستا برگزار شد، با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این اقدام توسط فرزندان این ملت در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز و چهار هزار فرهنگی به شهادت رسیده است در این راستا باید با بهره‌گیری ازفرهنگ عاشورایی و هشت سال دفاع مقدس، تمدن نوین اسلامی را به جهان معرفی کنیم.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد از جمعیت کنونی کشور ۸ سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، بیان کرد: باید ۳۰ درصد از جمعیت کنونی کشور که جنگ و دفاع مقدس را تجربه کرده اند به نحو احسن آن دستاورد ها را بازگو کنند.
وی با اعلام اینکه دشمن در حال فاصله انداختن بین مسئولان و مردم است، عنوان کرد: مسئولین ما باید بی منت به مردم خدمت کنند و اجازه ندهند تا بین مسئولین و مردم فاصله بیفتاد.
یوسفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه ۵۰ است ، ادامه داد: در آغاز این دهه موضوع جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن را داریم و دهه ۵۰ را باید با جهاد کبیر پشت سر بگذاریم.
وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت ۱۰۰۰ واحد خانه محروم در استان کردستان را آغاز کرده‌اند، اعلام کرد: از این رقم ۵۱ واحد مسکونی سهم شهرستان بیجار است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان در پایان یادآور شد: در دولت اسلامی نباید محرومی وجود داشته باشد و باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را رفع کنیم.
انتهای پیام