صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۹۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند و باید به محتوای عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) توجه ویژه کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد علی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در همایش عفاف و حجاب امروز، دوم مهرماه در محل سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حجاب و عفاف بزرگترین گوهری است که خداوند به مرد و زن اعطا کرده است.
وی به فواید عفاف و حجاب و عفاف برای بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان اسلام فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را نشانه گرفته‌ و سعی در ترویج بی بند و باری در جامعه دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان بیان کرد: امروز فضای مجازی به سرعت در راستای گسترش بی‌بند و باری تلاش می‌کند و باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه آموزش داده شود.
وی عنوان کرد: بانوان ایرانی همواره از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و با حفظ حجاب خود اجازه ندادند دشمن به اهداف پلید خود برسد.
حجت‌الاسلام عظیمی، با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید بیش از پیش در این ماه مورد توجه قرار گیرد، اعلام کرد: باید در راستای گسترش معروف‌ها و مبارزه با منکرها تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین فلسفه قیام عاشورا است، بیان کرد: مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند و باید در جامعه به خوبی به واقعه عاشورا بپردازند و به محتوای عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) توجه ویژه کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام عاشورا بود، یادآور شد: این معروفات را در دین اسلامی به خوبی می‌توانیم ببینیم و امام حسین (ع) نهایت ایثار را برای این کار انجام دادند.
انتهای پیام