صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۰۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشكی لرستان با بیان این‌که آن چیزی كه در شرایط كنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این كه ماهیت تحریم‌ها باشد جو روانی ویران‌گر ناشی از آن است، گفت: تحریم‌های غرب بر علیه ایران می‌تواند یک فرصت برای ملت ما باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، کوروش ساكی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان سه‌شنبه، سوم مهر در نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشكی لرستان با اشاره به مشكلات اقتصادی كه به‌دنبال تحریم‌های غرب بر علیه ملت ایران به‌وجود آمده است، گفت: اعتقاد دارم این می‌تواند یک فرصت برای ملت ما باشد.
وی با بیان این‌که در طول تاریخ ثابت شده است تكامل و تعالی همراه با دردسر و رنج میسر می‌شود، اضافه كرد: هر زمانی ما در شرایط فشار و سختی قرار می‌گیریم اراده بیشتری برای تفكر، تعقل، تلاش و ممارست شكل می‌گیرد كه در نهایت به رشد و موفقیت منتج می‌شود کمااینکه در این شرایط باید شبانه‌روز تلاش كرد چراكه تمام استعدادها و هنرها در این رنج‌ها نمایان خواهد شد.
ساكی با یادآوری این‌که آن چیزی كه در شرایط كنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این كه ماهیت تحریم‌ها باشد جو روانی ویرانگر ناشی از آن است، گفت: ما ملتی هستیم كه در طول تاریخ همواره ثابت كرده‌ایم كه اهل مقاومت هستیم و پشت هم می ایستیم.
وی تأكید كرد: متأسفانه در این وضعیت افرادی هستند كه بدون دلیل و استدلال مسائل را بزرگ‌تر از آن‌چه هست در بین عوام جلوه داده و خواسته یا ناخواسته روحیه و اراده مردم را تخریب می‌كنند.
رئیس دانشگاه علوم پزکی لرستان همچنین به موضوع استفاده و حمایت از كالای ایرانی به تشریح برنامه‌های دانشگاه علوم پزشكی لرستان از ابتدای سال تاكنون در راستای شعار «حمایت از تولید ملی و كالای ایرانی» پرداخت، اظهارکرد: دیدگاه عدم اعتماد به تولید داخلی بسیار منفی بوده و به كشور ضربه خواهد زد این در حالی‎است که استفاده از كالاهای داخلی برای نیاز بهداشتی درمانی در دانشگاه و مدیریت منابع و هزینه‌ها مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه از ابتدای سال تاكنون بوده است.

انتهای پیام