صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۰۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

گروه فرهنگی ــ دومین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، دومین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
دبیر خانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و شرکت بسامان در نظر دارد به منظور ارتقاء و توسعه فرهنگ و ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر در بین کارکنان و بازنشستگان وزارت متبوع و خانواده‌های آنها، دومین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی را بصورت الکترونیک و با عنوان درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور برگزار کند.
منبع مسابقه کتاب «درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر» است که در زمینه آشنایی با ابعاد مختلف فریضتین است که متن آن از طریق دانلود فایل کتاب در همین صفحه قابل مشاهده خواهد بود.
پاسخ به سئولات این مسابقه بصورت الکترونیکی است و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌بایست بعد از مطالعه کتاب و تکمیل اطلاعات مربوطه به سئوالات پاسخ دهند، سئوالات بصورت تصادفی انتخاب و هر شخص با شروع زمان پاسخ 10 دقیقه فرصت خواهد داشت پاسخنامه مسابقه را تکمیل و کلید ارسال جواب ها را تایید نمایند و بلافاصله نتیجه مسابقه (پاسخنامه ) را دریافت کند.
قابل ذکر است؛ برای هر شرکت کننده در مسابقه 10 سوال ارائه می شود و شرکت کنندگان به 10 سوال ارائه شده پاسخ داده اما حد نصاب قبولی در مسابقه، پاسخ صحیح به 7 سوال است.
هرشرکت کننده در صورت عدم کسب امتیاز قبولی درمسابقه، برای مرتبه دوم فرصت شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات راخواهد داشت.
مسابقه روزشنبه 24 شهریور لغایت جمعه 20 مهرماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛  به 20 نفر از شرکت کنندگانی که حد نصاب امتیاز ( پاسخ صحیح ) را کسب کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
جهت دریافت منبع آزمون بروی لینک زیر کلیک شود:

https://www.besamancard.com/images/home/quiz/ketab.pdf
انتهای پیام