صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۰۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
صمدی:

گروه اجتماعی ـ فرمانده تكاوران دریایی در دوران دفاع مقدس تأكید كرد كه رزمندگان دفاع مقدس با عشق به وطن و اعتقاد راسخ به اصول مذهبی برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدند.

به گزارش ایكنا از فارس، ناخدا یكم هوشنگ صمدی، فرمانده تکاوران دریایی در دوران دفاع مقدس امروز، 4 مهرماه در مراسم نكوداشت امیر دریادار سیاری كه در شیراز برگزار شده بود، به فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در هفته دفاع مقدس سوگوار دلاورانی از تبار خورشید هستیم.
وی افزود: آن‌ها با عشق به وطن و اعتقاد راسخ به اصول مذهبی، برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدند و در این میان تکاوران دریایی ارتش بودند که همواره از آب‌های خلیج فارس دفاع کردند.
صمدی همچنین به رشادت‌های امیردریادار سیاری اشاره كرد و گفت: امیر حبیب‌الله سیاری طی ۱۰ سال فرماندهی نیروی دریایی، این مجموعه را از حالت قدیمی دوران دفاع مقدس به سمت یک مجموعه علمی و پیشرفته سوق داد.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: ستوان یکم حبیب‌الله سیاری در سال ۵۹ پس از مجروحیت فرمانده گروهان جایگزین وی شد؛ آن افسر جوان و کم تجربه که دارای قدرت فکر و اندیشه و عمل بود، علی رغم جوانی، عقیده و هدفی والا داشت و موفق به طی رده‌های مختلف تا فرماندهی نیروی دریایی شد.
فرمانده تکاوران دریایی در دوران دفاع مقدس، ایمان راسخ، مسئولیت پذیری، مهربانی با زیردستان را از بارزترین صفات امیر دریادار سیاری معرفی کرد و گفت: با همت و تلاش امير سياری، پیشرفت نیروی دریایی به جایی می‌رسد که از آب‌های داخلی وارد آب‌های بین‌المللی می‌شود.

صمدی در پايان گفت: اميردريادار سياری با اعتماد به نفس خود توانست خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهد به طوری كه امروز شاهديم علاوه بر فعاليت‌های نظامی، پيشرفت‌های علمی نيز در نيروی دريايی ارتش رخ می‌دهد.

انتهای پیام