صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

گروه فرهنگی - مدیر آموزش و پرورش ماکو با تأکید بر اینکه لذت زندگی در سخاوت و بخشش است، تصریح کرد: جشن نیکوکاری یک بستر تربیتی برای آموزش سخاوت بوده و هر کار خوب، دانه مهربانی بر قلبها می‌کارد.

اکبر باباپور، مدیر آموزش و پرورش ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان ماکو خبر داد و گفت: آموزش و پرورش ماکو با ۱۹ هزار دانش آموز و ۱۱۵۰ همکار فرهنگی سال تحصیلی جدید را شروع کرد که همگی در جشن عاطفه‌ها شرکت کردند.

وی افزود: به همت کمیته امداد ماکو و همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در ۱۹۲ مدرسه به تعداد یک هزار و ۲۰۰ پاکت توزیع گردید که امروز دانش‌آموزان طی مراسمی هدایای خود را به مدیران مدارس تحویل دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند ابراز کرد و ادامه داد: جشن عاطفه‌ها طرحی بسیار انسان‌دوستانه و مطابق با فرهنگ اسلامی - ایرانی است که شور نیکوکاری را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: اینگونه جشن‌ها باعث می‌شود تا دانش‌آموزانی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و قصد ترک تحصیل دارند، به آغوش گرم علم و دانش بازگردند.

باباپور با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما برگزار می‌شود، افزود: تاکید ما بر این‌است که نیکوکاری را بصورت مدرسه‌محور فعال کنیم و بر عملکرد آنها نظارت دقیق داشته باشیم.

وی با تأکید براینکه لذت زندگی در سخاوت و بخشش است، یادآور شد: جشن نیکوکاری یک بستر تربیتی برای سخاوت و بخشش است و هر کار خوب، دانه مهربانی بر قلبها می‌کارد.

انتهای پیام