صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۳۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری مراسم بزرگداشت حاج صدیف خان‌محمدی، مداح اردبیلی با مشارکت کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی خبر داد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز گذشته، ۱۵ مهرماه در جلسه برگزاری مراسم تجلیل از مداح اهل بیت(ع) در مشگین‌شهر تصریح کرد: طبق تمهیدات انجام شده مراسم تجلیل از حاج صدیف خان‌محمدی با مشارکت کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی در تاریخ ۲۹ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) مشگین‌شهر به صورت ملی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کتاب «صدیف خان‌محمدی» در ۲۷۰ صفحه تنظیم شده که در مراسم تجلیل از این مداح عالی‌قدر رونمایی می‌شود، افزود: مراسم تجلیل مداح اهل بیت(ع) به صورت باشکوه و منظم برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و از این پس نیز برنامه‌های ما به همین منوال خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: به منظور اجرای این برنامه ستاد نکوداشت مردمی راه‌اندازی شده تا این تجلیل به صورت مردمی انجام شود و در این مراسم از این مداح به نمایندگی از مرثیه‌خوانان و هیئت‌های مذهبی شهرستان تجلیل خواهد شد که در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شده است.
ستوده بیان کرد: مشگین‌شهر بعد از اردبیل دومین شهرستان متولی تجلیل از مرثیه خوانان و مداحان در استان است و نامگذاری یکی از خیابان‌ها، میادین و نصب تندیس خان محمدی بعد از تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان محقق خواهد شد که نیازمند تدوین برنامه‌های لازم در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم.
وی اظهار کرد: مداحان ظرفیت بسیار عظیمی در جریان تربیتی و فرهنگی جامعه دارند و می‌توانند با استفاده از این ظرفیت نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه داشته باشند که باید از این ظرفیت‌ها در استان به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در جریان‌سازی فرهنگی در جامعه دست یابیم.
انتهای پیام