صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از راه‌اندازی انجمن واقفین نظم و امنیت در استان با مشارکت نیروی انتظامی خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: انجمن واقفین نظم و امنیت با مشارکت نیروی انتظامی چهارشنبه، 18 مهرماه طی آیینی راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: در این انجمن با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات و مشارکت‌های مردمی و نیروی انتظامی در راستای ساخت و ساز پاسگاه‌ها در مناطق مختلف اقدام خواهد شد.
صفری افزود: در حال حاضر پنج انجمن دیگر همانند علم و فناوری، حوزه علمیه، بهداشت و درمان ، توسعه فعالیت‌های قرآنی راه اندازی شده و فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیمه نخست امسال ۲۶ وقف جدید به ارزش ۲و نیم میلیارد تومان در استان ثبت شد، عنوان کرد: بیشتر این موقوفات مطابق با نیاز روزجامعه ،حوزه علیمه، امورقرآنی ، توسعه فضای امام زادگان، تأمین هزینه دارویی بیماران سرطانی و اطعام عزاداران ائمه به ثبت رسیده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت:خراسان شمالی یازده هزارو ۳۲۸ رقبه دارد که شش هزار و ۴۷ رقبه دارای سند است.
انتهای پیام.