صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
عباس‌زاده خبرداد:

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از شرکت ۱۸۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در مسابقه مکبری نماز جمعه خرم‌آباد خبر داد و گفت: برگزیدگان این مسابقه به عنوان مکبر نماز جمعه خرم‌آباد به مدت یک سال انتخاب می‌شوند.

 

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، امروز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقه بزرگ مکبری نماز جمعه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اولین دوره مسابقه بزرگ مکبری نماز جمعه خرم‌آباد با حضور ۱۸۰ نفر از دانش‌آموزان استان برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که این مسابقه به‌همت روابط عمومی و امور جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد با مشارکت ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان، جمعیت هلال‌احمر لرستان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و ستاد نناز جمعه خرم‌آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه که در رده سنی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و ۵۰ نفر برگزیده این مسابقات در ۵۰ نماز جمعه خرم‌‌آباد اجرای مکبری خواهند داشت.
عباس‌زاده برگزاری این مسابقه راستای تعمیق باورهای دینی و آموزش‌های دینی دانست و گفت: تعمیق باورهای دینی و قرآنی که از رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است.
سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که ۲۵ نفر اول مسابقه بزرگ مکبری نماز جمعه خرم‌آباد تا پایان سال‌جاری مکبری نماز جمعه را بر عهده خداهند داشت، خاطرنشان کرد: از بین ۵۰ برگزیده این مسابقه تعداد ۱۴ نفر به نیت ۱۴ معصوم انتخاب و در خطبه‌های نماز جمعه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی در خصوص داوری این مسابقه گفت: احسان پیرداده‌بیرانوند، محسن مریدی و محمد ملکشاهی، سیدهادی پورهاشمیان، سیدمهدی پورهاشمیان و امین رسولی داوری این مسابقه را براساس آئین‌نامه داوری آموزش و پرورش بر عهده دارند.

انتهای پیام