صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان از برگزاری طرح تلاوت نور در بیش‌از ۵۰۰ مسجد استان خبر داد و گفت: هدف ما توسعه این طرح قرآنی است کما‌اینکه در این طرح کتاب قرآن رایگان به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، پنچ‌شنبه، ۱۹ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح استان لرستان، اظهارکرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شوند که تاکنون ۶ هزار نفر از استان لرستان در این سامانه ثبت شده است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، تصریح کرد: در ایام اربعین ۱۰ تا ۱۲ موکب توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در سطح استان به زوار اربعین حسینی فعالیت خدمات ارائه می‌دهند.
ابدالی‌پور با بیان این‌که واریز سرانه به حساب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بر مبنای فعالیت و فعالیت‌محور است، عنوان کرد: این امر باعث می‌شود تا کانون‌های فعال از کانون های غیرفعال شناسایی شود این در حالی است که رسالت ستاد عالی کانون‌های مساجد هم شناسایی کانون‌های فعال و غیرفعال است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از اجرای طرح تلاوت نور در ۵۰۰ مسجد استان لرستان خبر داد و عنوان کرد: تفاهم‌نامه با ادارات مختلف از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان، ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و حوزه‌های علمیه در راستای تسهیل‌گری فعالیت‌های فرهنگی منعقد شده است.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج اشاره و عنوان کرد: در بسیاری از جاها مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد فرمانده پایگاه بسیج است و هدف ما تعامل با اعضای مسجد به عنوان یک خانواده است.

 

انتهای پیام