صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت استان یزد از ثبت‌نام بیش از ۱۵ هزار نفر از این استان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی امسال خبر داد.

علی‌اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به ثبت نام بیش از 15 هزار نفر از استان یزد در پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: در این راستا بیش از 13 هزار ویزا صادر شده و مابقی نیز طی 24 ساعت آینده صادر می شود.
مدیر حج و زیارت استان یزد افزود: با استقرار دفتر موقت صدور ویزا توسط کنسولگری عراق در استان یزد، شاهد کاهش زمان صدور ویزا شده ایم به گونه ای که 24 تا 48 ساعت به عنوان زمان صدور ویزا است.
شریفی تصریح کرد: مدت زمان ویزاهای صادر شده 2 ماه است که افراد می توانند از زمان صدور به عراق سفر کنند و مدت زمان اقامت نیز به مدت یک ماه است.
وی افزود: پیش بینی ما از استان یزد، ثبت نام بیش از 30 هزار نفر است که از زائران گرامی درخواست می کنیم که زمان سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند و در اسرع وقت پیگیری کنند تا با مشکلات شلوغی برخورد نکنند.
مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: با کاهش 35 درصدی هزینه ویزا میزان ثبت نام به 2 میلیون و 348 هزار و 750 ریال رسیده است و افرادی که قبلا با هزینه های بیشتر ثبت نام کرده اند بعد از اربعین با سازوکارهای مشخص به آنها بازگردانده می شود.

انتهای پیام