صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

گروه اجتماعی ــ دبیر اجرایی طرح گفتمان‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری ۲۵۸ «گفتمان دینی» با حضور بیش از ۱۳ هزار نفر در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی، مهدی تیموری، دبیر اجرایی طرح گفتمان های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: ۲۵۸ گفتمان دینی در نیمه نخست سال حمایت از کالای ایرانی در استان برگزار شد.
وی افزود: این تعداد گفتمان در مراکز آموزشی و فرهنگی، مساجد و کانون های جمعیتی و با حضور ۱۳۱۳۹ نفر شرکت کننده در موضوعات مختلفی چون دین و زندگی، آسیب های اجتماعی، سواد رسانه ای و فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.
تیموری ادامه داد: پاسخگویی اقناعی و کارشناسی به سؤالات و شبهات مخاطبان و تلاش در جهت ارتقای سطح دانش و بینش آنان نسبت به مسائل و موضوعات مبتلابه در حوزه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی در کنار تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی مناسب از جمله محورهای مهم و اساسی در مدیریت جلسات گفتمانی است.
وی تصریح کرد: به روز رسانی و بالابردن سطح علمی و تخصصی اساتید گفتمان یکی از مهم ترین اهدافی است که در این طرح به آن توجه ویژه‌ای می‌شود که این امر با تشکیل هیئت مؤسس و در گام بعدی تشکیل مجمع استانی اساتید محقق خواهد شد و اساتید با توجه به نوع تخصص و کارگروه‌هایی که انتخاب کرده‌اند برای برگزاری گفتمان به مدارس و سایر مراکز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام