صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
احمدی خبر داد:

گروه فرهنگی‌ - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «عکاسی سوگواره» اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۹۷۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

شاهین احمدی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «عکاسی سوگواره»، اظهارکرد: آثار برگزیده جشنواره عکاسی سوگواره که ویژه آیین گل‌مالی و مراسم خاص مردم شهر خرم‌آباد در روز عاشورا است بزودی اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره هزار و ۹۷۵ اثر به دبیرخانه این برنامه ارسال شد، ادامه داد: بر اساس آمار تفکیک شده ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان آقایان و ۵۰ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.
احمدی با بیان اینکه ۷۰ درصد شرکت کنندگان از شهر خرم‌آباد و ۳۰ درصد از سایر نقاط کشور بودند، تصریح کرد: استقبال چشم‌گیر از این برنامه نشان از اهمیت موضوع دارد و ما را مصمم‌تر می‌کند تا به ریشه‌های فرهنگ ملی و مذهبی خود از منظر هنر بیشتر توجه کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری خرم‌آباد با ذکر این مطلب که آثار ارسال شده به این جشنواره با روش حرفه‌ای توسط داوران و عکاسان مطرح داوری شده است، اضافه کرد: بزودی آثار برگزیده و نفرات برتر معرفی می‌شود.
وی ارتقا سطح عکاسی عکاسان خرم‌آبادی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: یکی دیگر از اهداف این جشنواره شناساندن عناصر فرهنگی ریشه‌ای، اساطیری و باستانی خرم‌آباد به نقاط کشور است این در حالی است که مقابله با برخی پدیده‌های نوظهور و فرقه‌های ساختگی نیز از دیگر اهداف این جشنواره بوده است.

انتهای پیام