صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
محمدی خبرداد:

گروه فرهنگی – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «قصه زندگی من» و با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طی روز شنبه ۲۸ مهرماه با حضور 38 شرکت کننده، در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، دوشنبه، 23 مهرماه، در جمع خبرنگاران، از برگزاری مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «قصه زندگی من» و با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طی روز شنبه ۲۸ مهرماه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خبرداد.
وی افزود: درمرحله شهرستانی بیش از ۱۶۳ نفر قصه‌گو در رده‌های سنی پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، زنان و مردان و دخترها و پسرها حضور داشتند که ۳۸ نفر از آن‌ها برای رقابت به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد نیز ۱۱ نفر برای حضور در مرحله منطقه‌ای که در استان مرکزی برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.
محمدی ادامه داد: در بخش مقاله‌نویسی و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای و بین الملل، آثار ارسالی در دبیرخانه کشوری همزمان با شب یلدا داوری خواهند شد.

انتهای پیام