صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بابیان اینکه تمام برنامه‌های ملی سال‌جاری باید با نماد و الگوی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گره بخورد، تصریح کرد: در مجموعه تصمیمات استکبار جهانی ذکر شد که آرزوی دیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به دل ایرانیان خواهیم گذاشت ولی این امر هیچ‌گاه محقق نخواهد شد و ما باید در اجرای برنامه‌های امسال اهتمام بیشتری داشته‌باشیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محسن شکرنیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باتاکید بر اینکه امسال روز ۱۳ آبان به‌دلیل تقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حساسیت بیشتری دارد، افزود: امسال باید تمامی برنامه‌ها با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی بااشاره به اینکه تمام برنامه‌های ملی امسال باید با نماد و الگوی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گره بخورد، تصریح کرد: در مجموعه تصمیمات استکبار جهانی ذکر شد که آرزوی دیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به دل ایرانیان خواهیم گذاشت ولی این امر هیچ‌گاه محقق نخواهد شد و ما باید در اجرای برنامه‌های امسال اهتمام بیشتری داشته‌باشیم.

شکرنیا ادامه داد: سیزده آبان امسال نیز باید با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود و دلایل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تبیین شده و به مراتب امسال با حساسیت بیشتری در این امر ورود کرد.

وی باتاکید بر اینکه روز مبارزه با استکبار جهانی یک روز ملی است، یادآور شد: از نامیدن روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز خاص دانش‌آموز باید خودداری شود، چرا که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معروف بوده و مربوط به همه اقشار مختلف انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال باید بسیار بهتر از سالهای گذشته مناسبت یوم‌الله سیزده آبان را برگزار کنیم و در رویکردهای محتوایی، بازخوانی دلایل تشدید خصومت دولت جدید آمریکا باید محوریت باشد به‌خصوص که اعلام کرده‌اند به دلیل خصومتی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، این روز به‌عنوان روز بازگشت تحریم‌های ظالمانه تلقی شده‌است.

وی گفت: آن اندازه که موردنظر دشمنان است، هیچ‌گاه تحقق نخواهد یافت و فرق آمریکا با ایران در هم‌پیمانان آنان است و تمامی کسانی که با آمریکا هم‌پیمان بودند از بین رفتند، ولی هم‌پیمانان ایران همواره پابرجا مانده‌اند.

شکرنیا بابیان اینکه باید نسل جدید را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم، تاکید کرد: با این روند خواهیم دید که در سم‌زدایی و تزریق ناامیدی از سوی دشمن که از طریق قدرت فضای مجازی بر نسل جدید ما وارد می‌کند، می‌توانیم مقابله کنیم.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در ارومیه از ساعت ۱۰ صبح از خیابان عطایی به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام