صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
فرماندار صومعه سرا:

گروه اجتماعی - فتح الهی، با بیان اینکه باید جانفشانی های شهدا را قدر بدانیم، گفت: شهدای ما چنان خوب زندگی کردن را معنا نمودند که توانستند به تعالی دست پیدا کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 24 مهر در جلسه هماهنگی دومین سالگرد شهید مدافه حرم «محمد اتابه»، اظهار کرد: حب امام حسین(ع) که امروز در داخل کشور در دل جوانان و پیران ما شور همراه با شعور ایجاد کرده، مصداق بارز «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست».

وی با بیان اینکه انعکاس الهی قیام بزرگ عاشورا موجب شده تا یک حرکت مقدس از جانب شیعیان جهان در گردهمایی بزرگ اربعین رقم بخورد، تصریح کرد: انقلاب ما برگرفته از تفکر ناب عاشورایی به رهبری خمینی کبیر است و ما طعم واقعی اسلام ناب محمدی(ص) را در انقلاب اسلامی ایران چشیده ایم.

این مقام مسئول، از مقام والای شهدای کشور که در ادوار مختلف به شهادت رسیدند از جمله شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم سخن گفت و خاطرنشان کرد: شهدای ما چنان خوب زندگی کردن را معنا نمودند که توانستند به تعالی دست پیدا کنند.

فتح الهی ادامه داد: شهدای مدافع حرم یک هدف مقدس را دنبال می کردند که در این راه مقدس از خانواده و دلبستگی های دنیوی خود دست کشیده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم کشور ما در امنیت و آرامش زندگی کنند.

وی یادآور شد: باید جانفشانی های شهدا را قدر بدانیم و پا در مسیر آنان گذاشته و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام بتوانیم اهداف والایشان را به نسل های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام