صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۷۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام درصدد ترسیم تصویری نامناسب از چهره و سلوک اسلام هستند، گفت: امروز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در افق روشنی قرار دارد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 27 مهرماه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به نقوی الهی، اظهار کرد: انسان باید در برابر هوا و هوس‌های دنیا تقوا پیشه کند.
وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی(ع) افزود: مردم استان برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات آماده‌اند و این میزبانی برای مردم ما افتخار بزرگی است.
آیت‌الله علما با اشاره به انتقال ارزش‌های ناب به نسل جدید، گفت: حراست و پاسداری از ارزش‌ها و پیام‌های والای اسلام از پیام‌های واقعه عاشورا است.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به تدوین سند چشم‌انداز 50 ساله آینده انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: این برنامه با تأکید معظم‌له درخصوص رعایت شاخص‌های اسلامی و انقلابی توسط نخبگان متعددی در دست تدوین است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در پیش‌برد امور کشور مورد تأکید است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: دانشجویان باید پژوهش و تحقیق را همواره در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه دشمن درصدد ترسیم تصویری نامناسب از چهره و سلوک اسلام است، افزود: امروز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در افق روشنی قرار دارد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: عظمت کشور ما ستودنی است و باید قدر این خدمات دانسته و در حفظ آن تلاش کنیم.
انتهای پیام