صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

گروه اجتماعی ـ مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از اعزام بیش از ۴۵۰ نفر از بسیجیان مجموعه سلامت استان برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی خبر داد.

 به گزارش ایکنا از فارس، فرخ بهارلویی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس امروز، اول آبان ماه با بیان اینکه طی روزهای گذشته، حدود پنجاه نفر از بسیجیان جامعه پزشکی به این سفر اعزام شده‌اند، گفت: شب گذشته نیز جمع دیگری از بسیجیان جامعه پزشکی به مرز کشور عراق اعزام شدند تا با حضور در موکب‌ها، به زائران اربعین حسینی، خدمات‌رسانی کنند.

وی از ادامه روند اعزام نیروهای بسیج جامعه پزشکی، طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: بیشترین جمع تیم اعزامی را پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، دندانپزشکان، داروسازان، دانشجویان دوره کارورزی پزشکی(اینترن) و پرستاران تشکیل داده‌اند.

 بهارلوئی تیم پزشکان متخصص اعزامی به موکب‌های آئین پیاده روی اربعین حسینی از مجموعه بسیج جامعه پزشکی را شامل جراح مغز و اعصاب، طب اورژانس، جراح عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی و داخلی عنوان کرد.

 مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس همچنین از حضور نیروهای پیراپزشک و یک تیم پشتیبانی به همراه نیروهای اعزامی خبر داد و گفت: نیروهای اعزامی تا پایان روز هشتم آبان، همراه با زائران اربعین حسینی هستند.

 وی با اشاره به فضای معنوی این برنامه، ادامه داد: استقبال فراوانی از سوی بسیجیان جامعه پزشکی فارس برای حضور در این رویداد معنوی وجود داشت که در نهایت، با برنامه ریزی و پیش بینی های لازم، موفق به اعزام ۴۵۰ نیرو از جمع متقاضیان شدیم.

 بهارلویی اضافه کرد: با همکاری و برنامه‌ریزی مدیریت‌های پرستاری، مامایی و اداره پزشکان معاونت درمان، تلاش شد تا حضور این جمع در موکب‌های زائران اربعین، اختلالی در امر خدمات رسانی مراکز درمانی استان ایجاد نکند.

انتهای پیام