صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
محمودی در گفت‌وگو با ایکنا:

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه با اشاره به انتشار خبری درخصوص انحلال این اتحادیه، گفت: در این خصوص باید گفت با استعفای اعضاء هیئت مدیره، اتحادیه ‌منحل نمی‌شود بلکه مجمع عمومی تشکیل و اعضاء جدید انتخاب می‌شوند.

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به انتشار خبری درخصوص انحلال اتحادیه قرآنی کرمانشاه و نامه اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی این استان در این راستا با عنوان «استعفای اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کرمانشاه» که 29 مهرماه روی خروجی ایکنا رفت، گفت: در این خصوص یک نکته باید درنظر گرفته شود و آن اینکه با استعفای اعضاء هیئت مدیره، اتحادیه قرآنی کرمانشاه منحل نمی‌شود بلکه مجمع عمومی تشکیل و اعضاء جدید انتخاب می‌شوند.
وی افزود: نکته دوم آنکه از قرار مسموع تمام اعضاء استعفا نداده‌اند اما اگر مبنا را خبر انتشار داده شده قرار دهیم دو نفر عضو هیئت مدیره و یک نفر بازرس و یک نفر عضو علی‌البدل استعفا داده‌اند که با برگزاری مجمع عمومی هیئت مدیره ترمیم و تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: البته درخصوص استعفاء اعضای اتحادیه باید گفت با این اعضاء صحبت شده و آنان را به سمت استعفا سوق داده‌اند که امیدواریم به زودی به اتحادیه بازگردند.
محمودی تصریح کرد: در حال حاضر 5 نفر از اعضاء هیئت مدیره و 2 بازرس به کار خود مشغول هستند و دغدغه اصلی آن‌ها رسیدگی به کار مؤسسات است.
وی با اشاره به اینکه پذیرش استعفای اعضاء هیئت مدیره در صلاحیت مجمع عمومی اتحادیه است، تصریح کرد: خبری در اتقان‌نیوز درخصوص یاد شده انتشار یافت که احساس می‌‌کنم موثق نیست و این از دید ما گاف بزرگ خبری است.
محمودی گفت: نکته‌ای را هم به عزیزانی که خروج از ادغام و تفرقه در استان‌ها اینک رأس برنامه‌هایشان است گوشزد باید کرد که این امر به صلاح مؤسسات مظلوم قرآنی نیست.
وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه برخی از پایتخت‌نشینان با واریز پول به حساب مؤسساتی که مدیران آن‌ها نتوانستند در اتحادیه مدغم جایگاهی داشته باشند از آن‌ها به منظور مخالفت با ادغام استفاده کرده و کار غیراخلاقی و به دور از شأن قرآن انجام داده‌اند و مطمئنیم راه به جایی نخواهند برد.
انتهای پیام