صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۸۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو با بیان اینکه کشور ما یک جامعه اعتقادی، اسلامی، ارزشی و دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی است، گفت: یک جامعه پویا باید همیشه در عرصه‌های بین‌المللی، داشته‌های خود را ارائه کند و کشور ما به لحاظ تمدن و غنای فرهنگی از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسن محمدزاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو عصر دیروز، 30 مهرماه در دومین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ماکو با بیان اینکه کشور ما یک جامعه اعتقادی، اسلامی، ارزشی و دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی دیرینه است، بیان کرد: یک جامعه پویا باید همیشه در عرصه‌های بین‌المللی، داشته‌های خود را ارائه نماید و کشور ما به لحاظ تمدن و غنای فرهنگی از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه معضلات اجتماعی باید به‌موقع شناسایی و اقدام شوند، افزود: باید علت و چرایی وقوع اتفاقات منسوخ و غیرقابل قبول در جامعه شناسایی گردیده و آن را رفع کنیم، چراکه دشمن همواره به‌دنبال منافع مادی و معنوی خود از روزنه مشکلات است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو با تأکید بر لزوم ترویج روحیه خودباوری در جامعه اظهار کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی به منظور دست‌یابی به آمار و اطلاعات می‌تواند به احصاء و حل معضلات اجتماعی کمک نماید.

محمدزاده خاطرنشان کرد: کودکان خیابانی یکی از معضلات اجتماعی است که دستگاه‌های متولی باید ضمن احصاء مسائل و مشکلات آنها، از این افراد در جهت ادامه تحصیل حمایت مادی و معنوی به‌عمل آورند.

یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه اعضای کارگروه نکته نظرات خود را پیرامون بررسی و حل معضلات اجتماعی در محلات پرخطر ارائه نمودند.

انتهای پیام