صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۸۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت پخش برنامه تلویزیونی نود گفت: این موضوع مربوط به صدا و سیما است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از صعود تیم پرسپولیس به فینال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: عملکرد ورزش ایران در سال جاری راضی کننده بوده است و در مسابقات جام جهانی، بازی های آسیایی، پاراآسیایی و المپیک جوانان نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در آرژانتین توانستیم رتبه خودمان را از 24 به 7 ارتقا بدهیم.

وی گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست با حمایت هواداران خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و باعث خوشحالی مردم شود. هم پرسپولیس و استقلال عملکرد خوبی در آسیا ارائه دادند و خوشبختانه پرسپولیس موفق شد با اقتدار تیم السد را که مهره های گرانقیمت دارد را کنار بگذارد و به فینال برسد. روزهای دوازدهم و نوزدهم آبان دو بازی مهم خواهیم داشت و امیدوارم پرسپولیس با اقتدار قهرمان آسیا شود.

وزیر ورزش درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خطر نشان کرد: آقای روحانی با کلیت این قضیه موافق هستند و روال قانونی این است که باید در دولت بررسی شود و در لیست شرکت های در حال واگذاری قرار بگیرد. این موضوع در کمیسیون های مربوطه در حال بررسی است و اگر در دولت تصویب شود، ادامه مراحل آن برای انجام اقدامات نهایی به سازمان خصوصی سازی واگذار خواهد شد.

وی در مورد وضعیت پخش برنامه تلویزیونی نود گفت: این موضوع مربوط به صدا و سیما است.