صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۹۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

گروه فرهنگی ـ کارگروه شعر مهدوی به منظور برگزاری همایش سالانه شعر مهدوی در بنیاد مهدویت شهرستان رامشیر راه اندازی می‌شود.

محمود حمیداوی مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) رامشیر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: از جمله برنامه‌های بنیاد مهدویت تأسیس کارگروه شعر مهدوی با همکاری دبیران ادبیات جهت برگزاری همایش سالانه شعر مهدوی است. این کارگروه به زودی فعالیت‌های خود را شروع می‌کند.

وی اظهار کرد: کلاس‌های مقدماتی مهدویت ویژه بزرگسالان از آبان‌ماه شروع می‌شود؛ این دوره در 20 جلسه با هدف آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم و معارف مهدویت است. منبع این دوره کتاب نگین آفرینش 1 و 2 است. برنامه دیگر، کلاس شرح دعای سلامتی امام است که با هدف آشنایی عمیق و مفهومی با این دعا از آبان‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین برنامه صبحگاه مهدوی برای روزهای جمعه‌ پیش بینی شده است که شامل قرائت دعای ندبه و سخنرانی مهدوی است.

به گفته مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) رامشیر، گفتمان‌های دینی در مناسبت‌های مختلف با هدف افزایش معرفت نسبت به اهل‌بیت(ع) در شهرستان در حال اجرا است؛ این گفتمان‌ها برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

حمیداوی همچنین گفت: در ایام اربعین و حرکت پیاده‌روی مردم بروشورهایی با هدف شبهه‌زدایی تهیه شده است که متناسب با مسائل روز است. برگزاری محافل انس با قرآن در مناسبت‌های مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان دنبال می‌شود.

انتهای پیام