صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۹۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

گروه اجتماعی - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری بیش از ۳۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد شهر و روستای بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای اشاعه فرهنگ دینی اسلامی در جامعه بیش از ۳۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.
وی به موضوعات این گفتمان ها اشاره کرد و افزود: ازدواج آسان، آموزش نحوه قناعت از دیدگاه اسلام،تربیت دینی کودک و آسیب‌شناسی موبایل و ماهواره از مهم‌ترین موضوعات این گفتمان‌هاست.
حجت‎الاسلام رهبر عنوان کرد: پاسخگویی حضوری به سؤالات و شبهه‌ها و نیازهای فکری نسل جوان، ایجاد فضای گفت‌وگو و هم‌اندیشی و روابط بین ائمه جماعت، مربیان و اساتید با جوانان حول محور دین، توسعه و گسترش محافل بحث و انتقاد جوانان و غنی ساختن مباحث مستدل و راهکارهای تقویت آن، دستیابی به شیوه‌های انتقاد سالم و پرورش تفکر نقاد، ایجاد فرصت مناسب برای ابراز وجود و بالندگی جوانان و جلوگیری از رکود وخمودگی، تبیین فرهنگ دینی به زبان مورد پسند و اقبال جوانان از اهداف برگزاری گفتمان دینی است.
وی در پایان یادآور شد: در راستای مقابله با دسیسه‌های دشمن، پاسخگویی حضوری به سؤالات، شبهات و نیازهای فکری نسل جوان یک ضرورت جدی است و لازم است گفتمان‌ها به‌گونه‌ای برگزار شود تامخاطبان، گریزان از این گفتمان‌ها نباشند.
انتهای پیام