صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۲۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

گروه اجتماعی ـ مدیر گروه تبلیغ مبلغین اعزامی از قم به اوقاف فارس گفت: هم‌زمان با دهه وقف، 17 روحانی به مدارس شیراز برای امر تبلیغ اعزام شده‌اند که یک اقدام ابتکاری در کشور به‌حساب می‌آید.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام یونس ابوالحسنی، مدیر گروه تبلیغ مبلغین اعزامی از قم به اوقاف فارس امروز، 20 آبان‌ماه گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با آموزش‌وپرورش ناحیه 2 شیراز، 17 نفر از روحانیون اعزامی به مدارس با حضور در کلاس‌ها و یا صف‌های صبحگاهی اقدام به برقراری ارتباط با دانش آموزان می‌کنند.
وی افزود: این مبلغان که در مدارس سه مقطع تحصیلی حضور پیدا می‌کنند با توجه به آموزش‌های تخصصی که در قم دیده‌اند و پایه تحصیلی دانش‌آموزان، به مطرح کردن موضوعاتی مانند بحث‌های تربیتی، اخلاق در خانواده و آموزش مهارت‌های اجتماعی را می‌پردازند.
ابوالحسنی گفت: این مبلغان در مباحث مختلف با دانش آموزان شرکت و به سؤالات آنان در زمینه‌های مختلف پاسخ و مشاوره‌های مختلفی را نیز ارائه می‌دهند.
مدیر گروه تبلیغ مبلغین اعزامی از قم به اوقاف فارس اضافه کرد: این فعالیت‌ها اولین بار در کشور و با اقدام ابتکاری اداره‌کل اوقاف فارس اجرایی می‌شود.
انتهای پیام