صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۳۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
طی سال جاری صورت گرفت؛

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه از جذب ۱۸۴ قرآن‌آموز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، امسال ۱۸۴ قرآن‌آموز در زمینه تربیت حافظان موضوعی قرآن، از سوی اداره اوقاف اشنویه جذب شده‌اند.

میثم جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از جذب 184 قرآن‌آموز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، امسال ۱۸۴ قرآن‌آموز در زمینه تربیت حافظان موضوعی قرآن، از سوی اداره اوقاف اشنویه جذب شده‌اند.
وی همچنین از ثبت 8 وقف جدید در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این موقوفات، شامل خانه عالم و مساجد بوده و مساحت آنها در مجموع ۲ هزار مترمربع است و همچنین طی سال جاری، در راستای تثبیت موقوفات، 55 سند صادر شده و ۱۲۰ قرارداد اجاره نیز تنظیم شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه ادامه‌داد: در راستای اجرای نیات واقفان در اشنویه، طی سال جاری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده و نیازهای امروز جامعه با نیازهای دهه‌های قبل بسیار متفاوت بوده و سازمان اوقاف نیز به دنبال ترویج وقف‌های نوین است.
انتهای پیام