صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل با اعلام اینکه مساجد بهترین مکان برای فراگیر شدن مطالعه در جامعه است، گفت: ویژه‌برنامه هفته کتاب با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان در کتابخانه‌های مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل، روز گذشته، ۲۱ آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب گفت: مسجد بهترین مکان برای فراگیر شدن مطالعه در جامعه هست و با تجهیز کتابخانه مساجد تاکنون شاهد حضور نوجوانان و جوانان در آن بوده‌ایم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و رسالت فعالان کانون‌های مساجد در این امر، تصریح کرد: ویژه برنامه هفته کتاب با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان در کتابخانه‌های مساجد برگزار می‌شود.
وی با یادآوری اینکه مهم‌ترین هدف این طرح پیوند مطالعه و مسجد است، افزود: این ویژه‌برنامه با مشارکت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی استان اجرایی می‌شود.
سقاء‌ عنوان کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته کتاب در کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: دوره آموزشی کتابداران مساجد و ارائه تسهیلات و خدمات ویژه به کتابداران و کتابخوانان کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های عملیاتی خواهد بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، بیان کرد: نشست کتابخوانی، معرفی کتاب در مسجد توسط ائمه جماعات در بین الصلاتین، برگزاری مسابقه قصه‌گویی و کتابخوانی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
وی اظهار کرد: کتابداران و فعالان منتخب کتابخانه‌های مساجد نیز همزمان با کتابداران و فعالان کتاب استان تجلیل خواهند شد.
انتهای پیام