صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان کرد؛

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: اعتماد مردم به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف درمانی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و همچنین نظامی نشان می‌دهد سپاه در روح مردم است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر امروز در دیدار با سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اعتماد مردم به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف درمانی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و همچنین نظامی نشان می‌دهد سپاه در روح مردم است.

وی با بیان اینکه خدمات سپاه برای تحقق مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف بسیار ارزشمند است، افزود: به عنوان مثال بیمارستان‌های سپاه در ارائه خدمات پزشکی و درمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مهم در بیمارستان شهید محلاتی تبریز کاملاً مشهود است.

امام جمعه تبریز افزود: اعتماد مردم به کادر درمانی مجرب و متخصص بیمارستان سپاه در تبریز و تجهیزات پیشرفته این بیمارستان خدمات بخش بهداشت و سلامت این نیرو را متمایز کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق زلزله زده کرمانشاه هم خدمات درمانی این بیمارستان بسیار قابل توجه بود، ادامه داد: سطح خدمات بخش های عمومی و تخصصی بیمارستان سپاه در تبریز در مواقع ضرورت و بحران و همچنین شرایط عادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه مردم سپاه را یک نیروی صرف نظامی نمی‌دانند، تصریح کرد: نیروی مردمی سپاه برای تحقق مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام می‌دهد که ثمرات ماندگاری به دنبال داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اعتماد مردم به سپاه را سرمایه‌ای ارزشمندی خواند که باعث رشد و تعالی این نیروی پرتوان و قدرتمند در عرصه مختلف شده است.

انتهای پیام