صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون استان در سه بخش شفاهی، کتبی و علمی و هنری در تبریز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: اولین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌‌شرقی آذرماه سال‌جاری در تبریز برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه بخش شفاهی، کتبی و علمی و هنری برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به رشته‌های بخش شفاهی تصریح کرد: در این بخش حفظ جزء‌های ۳، ۵، ۱۰، ۱۵و حفظ کل، قرائت (تحقیق و ترتیل)، ابتهال و اذان مورد آزمون قرار می‌گیرد.
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی همچنین به رشته‌های بخش کتبی اشاره کرد و گفت: حفظ موضوعی و مفاهیم آیات منتخب، مفاهیم سوره، مفاهیم ادعیه و زیارات و احکام ویژه از رشته‌های بخش کتبی است.
وی تألیف، تحقیق، گردآوری، پایان نامه، مقاله، طراحی، گرافیک، نگارگری، قالی بافی و آثار تجسمی را از رشته‌های بخش فرهنگی و هنری این دوره از مسابقات برشمرد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در این مسابقات تا پایان آبان ماه صورت می‌گیرد، گفت: علاقه‌‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقات، به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی واقع در خیابان شهید مطهری، روبروی خانه مشروطه، کوچه حکیم، جنب مسجد جامع مراجعه و یا با شماره‌های ۰۴۱۳۵۲۳۷۲۲۲ و ۰۴۱۳۵۲۳۷۴۱۷ داخلی ۱۰۲-۱۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام