صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

گروه معارف - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از آموزش سه هزار و ۷۵۰ نفر ساعت در کارگاه‌های جنبی اولین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در این استان خبر داد.

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در حاشیه اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به میزبانی استان یزد، کارگاه‌های آموزشی برای 3 هزار و 750 نفر ساعت از مربیان، معلمان، مدیران مدارس و معاونان آموزشی، دانشجویان و مدیران کل و معاونان استان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه‌ها با موضوع فیلم و عکس، اهم مفاهیم کلیدی سند تحول بنیادین، پیامد، راهکارها و تاثیر آن در هویت با موضوع قلدری در مدرسه، مقاله، آواها و نواهای محلی، دکلمه‌خوانی، قصه‌گویی و ماهیت کودکی پیش از رجوع به مبحث هویت برگزار خواهد شد.
بهادرزاده مخاطبان این همایش را مربیان، معلمان و اساتید دوره‌های مختلف تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحب‌نظران و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی برشمرد و هدف از برگزاری این همایش را ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی دانست و گفت: هویت، رشد و تعالی همه جانبه اوان کودکی، بررسی و آسیب‌شناسی وضعیت موجود هویت و فرآیند هویت‌یابی کودکان ایران اسلامی در آموزش و پرورش پیش‌دبستانی، بازنمایی هویت اسلامی ایرانی کودکان در رسانه‌ها سینما و فناوری‌های دیجیتال ارتباطی و اطلاعات از محورهای این همایش است.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: این همایش در شش قالب مقاله، قصه‌گویی، فیلم کوتاه، عکس، آواها و نواهای بومی محلی، دکلمه‌خوانی در 30 آبان و اول آذرماه با حضور مقام عالی وزارت و مدیران کل استان‌ها در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام