صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ثبت‌نام بیست و چهارمین دوره از مسابقات مقدماتی کتاب‌خوانی قرآن و عترت ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد خرم‎آباد آغاز شده و زمان برگزاری مرحله کتبی این مسابقات 12 آذرماه امسال اعلام شده است.

زهرا حسنوند، مسئول کانون قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز مرحله نام‌نویسی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد، گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی(ویژه دانشجویان و اساتید) در رشته‌های نماز، زندگانی پیامبر(ص)، زندگانی معصومین(ع)، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، شرح موضوعی نهج‌البلاغه، ترجمه فارسی قرآن، تفسیر قرآن، احکام آقایان و بانوان، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره و بخش شفاهی(ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان) در رشته قرائت ترتیل، رشته قرائت تحقیق، حفظ قرآن و اذان برگزار می‌شود که به نفرات برتر هدایای نقدی و به دانشجویان شرکت‌کننده دو نمره تشویقی به یکی‌از دروس معارف اسلامی هم‌خوان در آزمون کتبی تعلق خواهد گرفت.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت کتاب به دفتر کانون قرآن و عترت و باجه‌های مستقر در دانشکده‌های مختلف واحد خرم آباد مراجعه نمایند.
حسنوند زمان برگزاری آزمون کتبی را دوشنبه، ۱۲ آذرماه امسال اعلام کرد و گفت: زمان آزمون شفاهیی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام