صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تأکید بر این مطلب که آمارگرایی و گزارشی شدن آفت کار قرآنی است، اظهار کرد: کار قرآنی باید بدون ریا و دلی باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ششمین جلسه ستاد حفظ استان کرمانشاه صبح امروز، 27 آبان‌ماه در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور اعضاء این ستاد، روسا و کارشناسان فرهنگی و قرآنی نواحی و مسئولین شعب میراث ماندگار استان برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در استان در حوزه تربیت حافظان قرآن گفت: کار برای قرآن انجام دادن سعادت است.
وی افزود: قرآن کامل‌ترین کتاب است و خدمت به این کتاب مقدس سعادتی عظیم می‌خواهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تأکید بر این مطلب که آمارگرایی و گزارشی شدن کار قرآنی آفت این فعالیت مقدس است، اظهار کرد: کار قرآنی باید از دل باشد و اگر بیشتر جنبه گزارشی و آماری پیدا کند ارزش واقعی خود را از دست می‌دهد.
حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد ادارات به‌منظور ثبت‌نام این طرح پرداخت.


وی افزود: تاکنون 18 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند که در برخی از شهرستان‌های استان این آمار بیش از سهمیه در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ادارات خواست تا تمام توان خود در مسیر تحقق کامل سهمیه را به‌کار گیرند.
‌میرزایی تصریح کرد: سهمیه مصوب استان در طرح تربیت حافظان 24300 نفر است.


انتهای پیام