صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۵۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

گروه اقتصادی- معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز گفت: پتانسیل‌های ویژه البرز در حوزه صنعت و فناوری بستر سرمایه‌گذاری خارجی را در این استان فراهم کرده است.

به گزارش ایکنا از البرز، عبادلله کامکار، معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز، 27 آبان در در نشست فعالان اقتصادی و تجاری البرز و عراق که در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی این استان برگزارشد، اظهارکرد: پتانسیل‌های ویژه البرز در حوزه صنعت و فناوری بستر سرمایه‌گذاری خارجی را در این استان فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 110 برند ملی در البرز فعالیت دارند، افزود: این واحدهای تولیدی ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه اقتصادی استان و کشور هستند.
این مسئول در ادامه برضرورت فراهم‌سازی بستر توسعه تجارت خارجی در البرز تاکید کرد و گفت: برای توسعه اقتصادی باید بتوانیم زمینه سرمایه‌گذاری خارجی را در البرز فراهم کنیم. کشور عراق و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که به علت اشتراکات فرهنگی می‌توانند شریک خوبی برای فعالیت‌های تجاری استان باشند به شرطی که بتوانیم آن‌ها را با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی البرز آشنا و با ایجاد شرایط مناسب انگیزه سرمایه‌گذاری را برای آن‌ها فراهم کنیم.
کامکار در پایان گفت: البرز ظرفیت تامین بسیاری از محصولات مورد نیاز بازار عراق را دارد و امیدواریم با توجه به امکانات موجود بتوانیم همکاری تجاری مشترکی با این کشور داشته باشیم.
انتهای پیام