صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۵۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: در حال حاضر در مجموعه‌های فرهنگی شهرداری ۱۷ هزار قرآن آموز داریم که مشغول آموزش قرآن هستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، عصر روز گذشته 27 آبان ماه  در اولین مراسم سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی وظایف و مسئولیت‌ها« در فرهنگسرای بزرگ الغدیر گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز سالانه ۳ هزار برنامه برای یک میلیون و ۳۰۰ شهروند تبریزی برگزار می‌کند.

وی افزود: فعالیت ۱۲۷ مرکز فرهنگی، ۲۱ فرهنگسرا، ۱۷ خانه سلامت، ۷ پارک بانوان، ۳۱ کتابخانه، ۲۲ سالن ورزشی، ۵ موزه و خانه موزه برای معرفی مفاخر و مشاهیر کهن شهر تبریز، از ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری تبریز محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی، گفت: اولین اولویت فرهنگی شهرداری تبریز، تقویت باورهای دینی است که در این راستا در مجموعه‌های فرهنگی شهرداری ۱۷ هزار قرآن آموز مشغول آموزش هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد: تجلیل از ۲۴ حافظ کل قرآن و جشن تعلیم ۵ هزارمین قرآن آموز بی سواد از جمله فعالیت های است که شهرداری تبریز در حوزه قرآن انجام داده است.

وی با بیان اینکه، دومین اولویت ما تقویت خوی و منش شهرنشینی و آموزش فرهنگ شهروندی و اجتماعی شدن است، افزود: همچنین تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری تبریز است که افتخار م‌ کنیم با تمرکز بر این برنامه‌ها امروز صاحب شهری بدون معتاد متجاهر و بدون کودک کار باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها نشان از مدیریت هماهنگ شهرداری تبریز دارد و تلاش خواهیم کرد با تدوین برنامه بلند مدت برای ۲۰ سال آینده شهری بدون زندان و زندانی داشته باشیم و یقین داریم با همت مسوولان و همکاری شهروندان این امر دست یافتنی است.

انتهای پیام