صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

گروه اجتماعی - شهردار اصفهان با اشاره به توانمندی‌ها و سوابق جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه هم ماموریت دارد و هم تخصص و شهرداری در این زمینه به نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی باید اعتماد کند و از ظرفیت ها و پتانسیل‌های این نهاد استفاده کند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اظهار کرد: حقوق شهروندی یک روند و پروسه است که به مرور زمان باید در رفتار جامعه و شهروندان نهادینه شود.
وی، یکی از شعارهای اصلی خود در دوره مسئولیتش را رعایت حقوق شهروندی دانست و گفت: حقوق شهروندی و آموزش آن، ابعاد مختلفی دارد که تمام سطوح جامعه از مسئولین تا بنده را در برمی‌گیرد و در جامعه ما نیازمند این آموزش‌ها هستند.
شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان با بیش از 15 هزار پرسنل یکی از نهادهایی است که در آموزش حقوق شهروندی به کارکنان خود باید پیش قدم باشد.
وی با اشاره به توانمندی‌ها و سوابق جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه هم ماموریت دارد و هم تخصص و شهرداری در این زمینه به نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی باید اعتماد کند و از ظرفیت ها و پتانسیل های این نهاد استفاده کند.
همچنین محمود مراثی رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، فرهنگی و آموزشی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی اصفهان سه گروه پژوهشی در حوزه مطالعات شهری دارد که هر سه گروه می‌توانند در بخش‌های مختلف مورد نیاز، شهرداری اصفهان را کمک نماید.
وی افزود: همچنین خبرگزاری ایسنا و مرکز افکار سنجی ایسپا از دیگر مراکزی هستند که آمادگی ارائه خدمات به شهرداری اصفهان را دارند.
همچنین در این دیدار محمد شریف شاهی، مشاور شهردار اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان در حال راه‌اندازی خانه حقوق شهرداری بوده که در این مجموعه آموزش‌های مورد نیاز شهروندان و کارکنان و محتواهای مورد نیاز آموزشی و تحقیقاتی طراحی و اجرا خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که جهاد دانشگاهی با توجه به تجارب موفق فرهنگی و آموزشی خود، شهرداری اصفهان را در راه اندازی این مجموعه حمایت نماید.
در پایان این نشست مصوب شد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تهیه و امضا شود و کارگروهی با همکاری دو نهاد جهت کمک به راه‌اندازی خانه حقوق شهرداری اصفهان تشکیل شود.
انتهای پیام