صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۵۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

گروه معارف ـ هشتمین پیش‌نشست همایش نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی، ۳۰ آبان در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.
به همین منظور هشتمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع جایگاه جرم سیاسی درنظام حقوقی ایران(بعد از انقلاب) با همکاری گروه فقه و حقوق پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.
در این پیش‌نشست علمی، حجج‌الاسلام علی محمدی جورکویه و غلامرضا پیوندی اعضای هیئت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.
 پیش‌نشست علمی جایگاه جرم سیاسی درنظام حقوقی ایران(بعد از انقلاب)، روز چهارشنبه، 30 آبان‌ماه از ساعت 08:00 تا 10:00 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.
همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام