صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۶۰۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

گروه فرهنگی- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: حضور بسیج در صحنه ضامن اقتدار و سربلندی میهن اسلامی است.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در نشست شورای مرکزی پایگاه مقاومت بسیج شاهد و قمر بنی‌هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: حضور بسیج در صحنه ضامن اقتدار و سربلندی میهن اسلامی است.
ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به‌ عنوان فرمانده کل قوا همواره از حضور بسیج درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به نیکی یادکرده و می‌فرمایند: «این نیروهای مردمی که اگر نبودند - این بسیج اگر نبود، این نیروی عظیم حزب‌الله اگر نبود - در جنگ هم شکست می‌خوردیم؛ در مقابل دشمنان گوناگون هم در این چند سال شکست می‌خوردیم و آسیب‌پذیر بودیم».
وی همچنین با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و باید تجربیات این دوران باشکوه به‌خوبی به نسل جوان جامعه منتقل شود.
ابراهیمی برگزاری جشن انتظار، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی، تجلیل از بسیجیان فعال، تجلیل از جانبازان و خانواده شهدای استان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد در هفته بسیج برشمرد.

انتهای پیام