صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۶۱۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

گروه معارف ـ رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز با رویکرد شیوه‌های دعوت به نماز در شهرستان مهریز خبر داد.

حجت‌الاسلام علی حبیبیان، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: اجلاس استانی نماز، به عنوان پیش اجلاس و مقدمه اجلاس سراسری نماز که هر سال در یکی از استان های کشور برگزار می شود، و با هدف تجلیل از فعالان عرصه نماز، در استان ها برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از اهداف این اجلاس، تجلیل از فعالان عرصه نماز است که طی نامه ای به ادارات، خواسته ایم برترین ها را به ستاد اقامه نماز استان معرفی کنند. همچنین تجلیل از نمایندگان دستگاه های اجرایی که در ارزیابی سالیانه شایسته تقدیر ویژه وشایسته تقدیر شده اند، از جمله برنامه‌های این اجلاس است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد اضافه کرد: در این اجلاس از مدیران، معلمان نمونه، اساتید دانشگاه، حوزویان، مربیان مهد های کودک، ورزشکاران، کارفرمایان واحد های تولیدی و سایر افرادی که در امر نماز فعالیت ویژه داشته اند و توسط دستگاه های مربوطه، به ستاد اقامه نماز استان معرفی شده باشند نیز، تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون اجلاس های استانی در شهرستان های یزد، میبد و بافق برگزار شده تصریح کرد: چهارمین اجلاس استانی نماز روز پنجشنبه اول آذرماه با موضوع (شیوه های دعوت به نماز)به میزبانی شهرستان مهریز برگزار می شود.
حبیبیان سخنرانی دکتر فلاح روانشناس برجسته و نویسنده کتاب مرتبط با نماز، سخنرانی مسئولان استان، برگزاری نمایشگاه عکس و خوشنویسی و.. را از دیگر برنامه های این اجلاس برشمرد. 

انتهای پیام