صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۶۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

گروه اجتماعی- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به اینکه بسیج متعلق به نهاد یا گروهی نیست بلکه مدافع مردم است، گفت: بسیج برای رضایت جناح‌های سیاسی کشور نیست بلکه هدف بسیج ولایت‌مداری است.

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن شجاعی‌مهر، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز روز گذشته، 2 آذرماه در دیدار مسئولان این شهرستان با امام جمعه شهر الوند که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین شاخصه بسیج مکتبی بودن آن است.
وی افزود: بسیج برای رضایت جناح‌های سیاسی کشور نیست بلکه هدف بسیج ولایت‌مداری است.
شجاعی‌مهر در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف دچار سردرگمی نمی‌شود چون مسیر مشخص دارد، گفت: کسانی که با هر نسیمی تغییر جهت می‌دهند نگاهشان به ولایت عوض شده است.
وی خاطر شان کرد: بسیج متعلق به نهاد یا گروه خاصی نیست بلکه مدافع مردم است، به گفته مقام معظم رهبری در تجمع بسیجیان، مردم را تفکیک نکنید همه مردم ما بسیجی هستند و کسی که دلش در گرو نظام است بسیجی است.
وی اضافه کرد: ایران مدت‌ها در یوغ استبداد بوده و در حال حاضر قدرت اول در منطقه است و بردباری، صبر و استقامت، خستگی ناپذیری مردم، ایستادن در مقابل فتنه‌های دشمن و ظلم ما را به این جایگاه رسانده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در پایان گفت: شهدای ما افق عاشورایی داشتند و با شعار هیهات منذله مرعوب تهدیدات دشمن نشدند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

انتهای پیام