صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

گروه شهرستان‌ها - نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امامت جزء اصول دین است و بدون آن نماز و روزه اعتباری ندارد، افزود: بسیج بدون آگاهی و بصیرت راه به جایی نمی‌برد.


به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین مقصودی در همایش بسیجیان شهرستان خوشاب که بعد از ظهر روز گذشته، 2 آذر در مشکان برگزار شد، گفت: در تبیین اهداف کمک ایران به سوریه، لبنان و فلسطین می‌توان آن را از چند منظر تشریح کرد.
معلم سابق روستای مشکان با بیان اینکه اگر ما به جبهه‌های مقاومت کمک می‌کنیم اول از همه به دلیل اعتقاد به اسلام و مسلمان بودنمان است چرا که امت اسلام، امتی واحده و یکپارچه است و در زمان پیامبر(ص) نه خبری از اهل سنت و تشیع بود و نه نامی از جدایی کشورهایی خاص برای جدایی از دنیای اسلام برده می‌شد.
وی با اشاره به دلیل عقلی در ادامه افزود: اگر آمریکا امروز به این جایگاه در دنیا رسیده آیا غیر از این است که در تمام اطراف ایران و در اقصی نقاط جهان پایگاه نظامی زده و مدعی است «امنیت اسرائیل، امنیت آمریکا است».

اختلاف‌افکنی و تجزیه کشورهای مسلمان
مقصودی با تأکید بر اینکه عقل به انسان می‌گوید، از تجربه دیگران استفاده کنیم، تصریح کرد: دشمنان اسلام با اختلاف‌افکنی در دنیای اسلام عثمانی و ایران قدیم را به چند کشور کوچک تقسیم کردند و با تحریک و ایجاد فرقه‌های جدید کاری کردند که بسیاری از کشورهای مسلمان مستعمره کشورهای اروپایی و آمریکا باشند و برای پیدا کردن مرزهای خودشان، سال‌ها با یکدیگر بجنگند.
وی اضافه کرد: دشمن با ایجاد کشوری جعلی به نام اسرائیل و اشغال فلسطین در دنیای اسلام، همچنین با اختلاف‌افکنی و تفرقه بین مسلمانان کاری کرده‌اند که سال‌هاست مرزهای سوریه، مصر و اسرائیل همچنان مورد مناقشه و اختلاف باشد و اسرائیل بخش‌هایی از سرزمین‌های سوریه و مصر را نیز به اشغال خودش درآورد.
وی با اشاره به برنامه‌های جدید دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و خلق کشوری به نام کردستان جدید، گفت: دشمنان قصد دارند با جدایی کردستان عراق، سوریه و کردستان ایران، این کشور را ایجاد و بعد از تقسیم این سه کشور نوبت ایران است تا آن را به کشورهای کوچکتر تقسیم کنند.

سرمایه‌گذاری برای امنیت کشور
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ما برای امنیت و آسایش خودمان در دیگر نقاط دنیا و برای حفظ امنیت کشورمان سرمایه گذاری کردیم، اضافه کرد: امروز برخی با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال القای ناکارآمدی رهبری هستند، در حالی که بسیاری از کارشناسان و بزرگان دنیا همه بر وجود رهبری واحد تاکید دارند.
وی با اشاره به وجود رئیس جمهور، فرماندار، مجلس قانون گذاری در کشورهای مختلف دنیا و فعالیت بخش‌های گوناگون اداری در تمام کشورها، بیان کرد: افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و... به دلیل نداشتن رهبری واحد  با جنگ داخلی و انواع نزاع‌ها مواجه می‌شوند.
مقصودی در ادامه با تأکید بر اینکه امامت جزء اصول دین است و بدون آن نماز و روزه اعتباری ندارد، افزود: بسیج بدون آگاهی و بصیرت راه به جایی نمی‌برد.
انتهای پیام