صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۶۹۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت‌نام در طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم از طریق سامانه همگام خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک به‌مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند با ورود به پرتال همگام به نشانی اینترنتی http://www.hamgam.medu.ir و با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور و ورود به پنل مدیریت و پنجره جشنواره مسابقات اقدام کنید.
وی افزود: در سطح مدرسه دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند فرایند ثبت‌نام را انجام دهند و آزمون مربوطه در مدرسه انجام خواهد پذیرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: نیروهای اداری شهرستان ها، مناطق و استان نیز می توانند جهت ثبت نام به واحد قرآن،‌ عترت و نماز مربوطه مراجعه کنند.
وی انس هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم، تلاش برای فرهنگ سازی مناسب و ارائه آموزش‌های لازم برای چگونگی حفظ قرآن، ایجاد انگیزه و رغبت برای حفظ آیات و سوره‌های جزء 30 قرآن را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
نریمانی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرا می شود و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند مشخصات خود را در سامانه همگام با قرآن کریم ثبت کنن؛ یادآور شد: در هر مرحله از دانش‌آموزان آزمون گرفته می‌شود و نمرات آن‌ها در سامانه همگام با قرآن کریم ثبت و گواهی نامه صادر می‌شود.
انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
علی محمد پور موسی
|
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
با سلام اگر امکان داره نحوه ثبت نام در سایت همگام با راهنمای کامل را در اختیار متقاضیان قرار دهید مثلا دانش آموز چگونه باید اقدام به ثبت نام کند و از چه گزینه هایی ؟
محمد حقیقت
|
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
چگونه ثبت نام کنیم
يوسفي
|
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سلام
چگونه ثبت نام كنيم؟