صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

گروه اجتماعی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تأكید كرد كه فرهنگ بسیجی می‌تواند اعتقاد و ایمان مذهبی و ولایت‌مدارانه جامعه را افزایش و ترویج دهد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 5 آذرماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تشكیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است؛
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه، بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی تأکید کرد و افزود: امروز فعالیت‌های بسیجیان در حوزه فرهنگی نیز خود را به‌خوبی نشان داده است.
سهرابی ادامه داد: فرهنگ بسیجی می‌تواند اعتقاد و ایمان مذهبی و ولایت‌مدارانه جامعه را افزایش و ترویج دهد و نقطه حائز اهمیت تفکر بسیجی تبعیتی است که از ولایت و رهبری دارند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بسیج محدود به یک قشر خاص نیست بلکه همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که در راستای اهداف انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت به مردم هستند در زمرۀ بسیجیان محاسبه می‌شوند.
وی افزود: بدیهی است برای دستیابی به فرصت‌های خدمت به جامعه و تهدیدها و فرصت‌های پیش روی، بسیج همچنان و بدون وقفه نقش خویش را در حفاظت از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت، مقابله با تهدیدها و توطئه‌های گوناگون دشمنان ایفا می‌كند.
سهرابی در پایان اظهار كرد: روح هیجان طلب جوان، اگر بنا باشد در راه فرهنگی سازنده و سالم، در راهی که می‌تواند برای کشور مفید واقع بشود، به کار بیفتد، چه سازمانی مهمتر و مطمئن‌تر از سازمان بسیج است، که خوشبختانه در این مسیر با تشکیل بسیج هنرمندان در فارس، این مهم با اقتدار کار خود را دنبال می‌کند.
انتهای پیام