صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۸۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

گروه اجتماعی- رئیس پلیس‌راه استان سمنان از مرگ دو دانشجوی دانشگاه سمنان در این شهر خبر داد و گفت: این افراد به علت برخورد شدید با خودروی سواری جان باختند که راننده متخلف متواری ولی تحت تعقیب است.

به گزارش ایکنا از سمنان، سرهنگ تقی کبیری، رئیس پلیس‌راه استان سمنان روز گذشته 7 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو دانشجوی دانشگاه سمنان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر به دلیل برخورد شدید با خودرو سواری جان باختند، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ شب گذشته در کیلومتر یک جاده سمنان-دامغان به وقوع پیوست که مرگ دانشجوی دختر ۲۱ ساله اهل اصفهان و دانشجوی پسر ۲۰ ساله اهل تهران را رقم زد.

وی ادامه داد: این دو دانشجو جهت شرکت در کنسرت یکی از خوانندگان کشوری در این مسیر تردد داشتند که این حادثه روی داد و علیرغم حضور اورژانس و نیروی انتظامی و انتقال آن‌ها به بیمارستان متاسفانه این دو دانشجو دچار مرگ مغزی شده و تلاش پزشکان برای نجات آن‌ها بی‌نتیجه ماند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو احتمالا سواری بوده و راننده تحت تعقیب پلیس است، متذکر شد: طبق نظر کارشناسی پلیس عدم توجه به جلو راننده علت حادثه بوده است.

وی متذکر شد: بارها توصیه‌شده است که از حاشیه راه برای تردد استفاده نشود و مسافران در کناره راه توقف نکنند و انتظار می‌رود شهروندان این موارد را بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام