صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۸۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره‌های تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در رشته‌های تجوید و صوت و لحن در استان خبر داد.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری دوره‌های «تربیت داور قرآنی» در این استان گفت: این دوره برای نخستین بار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره 30 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی استان حضور داشتند، افزود: سید‌محسن موسوی‌بلده، پیشکسوت و داور بین‌المللی مسابقات قرآن مدرس این دوره دو روزه بود.
وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های پیش دوره این طرح اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود، اظهار کرد: آزمون دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در رشته تجوید روز پنجشنبه 15 آذرماه جاری در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی استان برگزار می‌شود.
تقی پور از برگزاری دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در رشته صوت و لحن خبر داد و تصریح کرد: این دوره قرآنی 22 و 23 آذرماه جاری به مدت 33 ساعت در استان برگزار می‌شود و مدرس این دوره استاد شاهمیری است.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان دوره پس از اتمام هر دوره قرآنی، اضافه کرد: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های این دوره‌ها مدرک داوری مسابقات قرآن از طرف دارالقرآن کشور به آن‌ها اهدا می‌شود.
انتهای پیام