صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: ۵۱ روحانی مستقر استان کردستان به اردوی آموزشی در شهر مقدس قم اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کارگاه آموزشی ویژه روحانیون به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه 51 روحانی مستقر در این کارگاه‌های آموزشی مشارکت کردند، افزود: این کارگاه‌ها با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به دوره‌های آموزشی و موضوعات کارگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: اصول کلی و مشاوره، احکام مبتلا به وقف، ایجاد انگیزه در خصوص وقف جدید، پاسخ به شبهات فقهی و حقوقی وقف، کودک و نوجوان، اخلاق کاربردی، آسیب‌شناسی اجتماعی و اصول کلی اجرای برنامه چند رسانه‌ای از جمله عناوین کارگاه‌های آموزشی در اردوی آموزشی قم بود که برای روحانیون مستقر استان کردستان برگزار شد.
وی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی یاد شده به مدت سه روز برگزار شد و اساتیدی همچون حجت‌الاسلام نظری، حجت‌الاسلام اسدپور، حجت‌الاسلام میرهاشم حسینی و حجت‌الاسلام ضیاء در این کارگاهها به آموزش و تدریس موضوعات یاد شده پرداختند.
حجت‌الاسلام کرمی برگزاری کارگاه‌های آموزشی را نیاز امروز روحانیون و مبلغان خواند و یادآور شد: این کارگاه‌ها برای توانمندسازی مبلغین امری ضروری است و در طول سال به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به عنوان یکی از اولویت‌های کاری مدنظر خواهد بود.
انتهای پیام