صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

گروه معارف ـ ۱۰ نفر از طلاب و مبلّغان مدرسه علمیه فاطمیه کارون به صورت داوطلبانه روستا‌های این شهرستان را تحت پوشش تبلیغی خود قرار داده‌اند.

فاطمه رویوران مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به برنامه‌های این مدرسه در سطح شهرستان گفت: از برنامه‌های این مدرسه اعزام طلبه به مناطق و روستاهای شهرستان است. در حال حاضر 10 نفر از طلاب و مبلغان این مدرسه به صورت داوطلبانه روستاهایی همچون کوت صالح، کوت ناصر، جنگیه، مظفریه و ... را تحت پوشش تبلیغی خود قرار داده‌اند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تعداد دیگری از طلاب مدرسه در قالب طرح امین، طرح معراج و ائمه جماعات در مدارس حضور می‌یابند. در ایام تابستان دو دوره کوتاه مدت(ده روزه) و بلندمدت(دو ماهه) ویژه دانش‌آموزان توسط حوزه برگزار شد. این دوره‌ها با شرکت 140 دانش‌آموز در زمینه آموزش عقاید، احکام، تفسیر قرآن، روان‌شناسی و فضای مجازی برگزار شد. در کنار آن، دوره‌های هنری و مهارتی نیز برای دانش‌آموزان برگزار شد.

رویوران در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با آتش به اختیار در حوزه کارهای فرهنگ گفت: طلبه باید احساس وظیفه بکند؛ خیلی از مناطق ما به لحاظ فرهنگ دینی نیاز به تبلیغ دارند؛ برخی مناطق مانند زمین بکر هستند و با هر فکر و اندیشه به آنجا ورود شود، از آن استقبال می‌کنند و این اهمیت وظیفه شناسی طلاب را نشان می‌دهد.

این مدیر حوزه علمیه در پایان گفت: از مسئولان ذی‌ربط به ویژه مسئولان حوزه انتظار داریم که به کمک طلاب بیایند؛ چراکه با وجود حضور داوطلبانه طلاب برای تبلیغ در مناطق روستایی، متأسفانه شاهد هیچ گونه حمایتی نیستیم.

انتهای پیام