صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

گروه اجتماعی ـ کارگاه آموزشی طرح نماد با عنوان «نظام مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان» در شهرستان باشت برپا شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیم رستار، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان روز گذشته، 13 آذرماه اظهار کرد: این کارگاه با شرکت ۲۵۰ نفر ازمدیران، مشاوران، معاون دبیر و مراقبان سلامت مدارس به مدت ۳ روز در شهرستان باشت برگزار شد.
وی افزود: این طرح با هدف تامین وارتقای مراقبت‌های اجتماعی از دانش آموزان با رویکرد علمی واستقرار نظام جامع مراقبت اجتماعی برای دانش‌آموزان و تاکید در مدرسه، خانواده و محله اجرا شده است.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان ایجاد نظام شناسایی دانش‌آموزان آسیب پذیر وآسیب دیده و توسعه مداخلات حمایتی و توانمند‌سازی دانش‌آموزان و ظرفیت‌سازی جهت افزایش محافظت کننده و کاهش عوامل مخاطره‌انگیز دانش‌آموزان در مدرسه، خانواده و محله با مشارکت دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
رستار با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت آزمایشی در ۱۴۷ آموزشگاه شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و باشت برگزار می‌شود، اضافه کرد: بیش از هفت هزار دانش‌آموز زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
همچنین، نظری، مدیر آموزش وپرورش شهرستان باشت نیز در این آئین گفت: با توجه به وجود آسیب‌های جسمی و روحی فراوان در جوامع فعلی استفاده همگانی از فضای مجازی و اجرای نقشه‌های شوم دشمن برای انحراف جوانان و نوجوانان لزوم اقدامات پیشگیرانه را ضروری می‌کند.
انتهای پیام