صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۰۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دارالقرآن‌الکریم استان مرکزی از برگزاری طرح آموزش حفظ جزء سی‌اُم قرآن (بشارت) در استان مرکزی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: طرح قرآنی 1452(بشارت) با محوریت حفظ جزء سی قرآن در دوره تابستانه با حضور 336 علاقه‌مند به حفظ در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: فاز دوم طرح قرآنی بشارت نیز در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان با شرکت 336 نفر در حال برگزاری است، دارالقرآن‌الکریم استان ظرفیت پذیرش یک‌هزار نفر را دارد تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و فراهم‌سازی زمینه انس بیشتر عموم مردم با معارف قرآن و توسعه آموزش و آموزه‌های دینی گام بردارد.
حجت‌الاسلام شفیعی بیان کرد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزش طرح قرآنی یاد شده در برخی شهرستان‌ها انجام و در برخی دیگر در حال انجام است، آزمون این دوره نیز همزمان با سراسر کشور، 9 اسفند برگزار می‌شود. افراد بالای 12 سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
وی ادامه داد: همچنین کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی نیز در شهرستان‌های خمین و کمیجان با حضور افتخاریان و در شهرستان‌های شازند و خنداب با حضور سلمانیان برگزار شده است.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره تربیت داور تجوید در حال انجام است که اطلاعات برگزاری دوره متعاقباً اعلام می‌شود، همچنین دوره تربیت داور صوت و لحن نیز برگزار شده است.
انتهای پیام